tisdag 29 maj 2012

Håller du tummarna?

Är det inte konstigt hur påverkad man kan bli
av en människa som man aldrig träffat?
Visst är det här med "vänner" ett fenomen.
Man har skoj tillsamman, men stödjer samtidigt
varandra när någon inte mår bra.
Allt per internet - utan att egentligen känna varann.
Fast ändå känns det som om man har känt varann länge.

Idag kan jag inte riktigt koncentrera mig,
eftersom jag hela tiden går och tänker på
hur Maria måste känna idag. Vi är många
som håller tummarna för att läkarna i Lund får
ordning och reda på hennes hjärta i, så att hon kan
 komma hem till dotterns födelsedag på torsdag.

Tycker vi döper om den här till "Marias hjärta"

Maria, du fixar det!
*håller tummarna*

Kram

13 kommentarer:

  1. Marias Hjärta vilket vackert namn du gav blomman, det säger allt .....

    Kärlek......

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på henne hela tiden! ♥

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar hela tiden! Är svårt att inte tänka på hennes jobbiga situation. Usch vad hon får vara med om. Men nu är det "frisk" till på torsdag som gäller, eller hur tjejer (och killar)!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det går bra...

    SvaraRadera
  5. En i blogglandia jag har missat, men klart att jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  6. Jag känner inte Maria men klart jag håller tummarna för henne ändå!

    kramen

    SvaraRadera
  7. Tänker jättemkt på Maria! Håller självklart alla tummar och tår och tassar jag kan hitta. :)

    SvaraRadera
  8. Och jag bara gråter ♥♥♥

    SvaraRadera
  9. Vi är många som tänker på Maria i dag, all positiv kraft skickar vi så det kan inte gå annat än bra, det kommer att gå BÄST!!!

    SvaraRadera
  10. Marias hjärta <3

    SvaraRadera
  11. Hm....ett tag spratt det till i mitt hjärta och jag trodde det handlade om mig! (ler)
    Allvarligt...jag håller tummarna jag med!
    En stor Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera