torsdag 19 januari 2012

Nu är det jul igen!!

Jomen det stämmer väl faktiskt lite i mitt fall. För under tisdagsmorgonen damp det ner en julklapp hos mig! Det var vinsten i utlottningen hos Fräknis som jag vunnit under julen.
Paketet var fint inslaget, som en julklapp. Jag kan verkligen vara larvig - det dröjde timmar innan jag kunde övertala mig själv att förstöra det fina och äntligen öppna det. Den fina skylten bor i min kontorshörna ett tag, innan jag hittat en fin plats till den.
Tack Fräknis! Kan inte kommentera inne hos dig och en del andra bloggar. Vad ska jag göra för att lösa detta? Ge mig tips, snälla! Och om det vore bra att veta ungefär HUR...jag och datorer...*suck* I mitt nästa inlägg ska jag berätta om ett annat paket som kom med posten häromveckan! Önskar er alla en fin dag! Kram

9 kommentarer:

  1. Skylten hade passat här också. Klockren text ju! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin present! Många har tydligen inte kunnat kommentera hos mig, undrar varför, jag har inte gjort något!

    SvaraRadera
  3. Så roligt och vilken kul skylt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara kommentera här under svara till dig Elle!!??
      Vi verkar ha samma problem! Jag kan inte heller kommentera hos flera bloggare???:(
      Fattar ingenting!!!

      Hoppas allt är bra med dig!
      Jag är inte så aktiv med bloggeriet just nu för ibland så tröttnar man. MEN WF:a är KUL;)

      Underbart fint paket du fick! Förstår att du ville dröja med att förstöra det!

      MÅ SÅ GOTT!
      Kram Eva /Mina dagar

      Radera
  4. Har också problem med många bloggar. Oftast kan jag bara skriva under svara.
    Vad roligt med så fin julklapp. :) Julen varar ändå till påska om man inte fastar heter det ju. ;)

    SvaraRadera
  5. Har sett att det är många som har problem med detta. Använder du Internet Explorer, byt isf till tex Firefox eller Google Chrome! (själv använder jag alltid Firefox, tycker den är bäst).

    Grattis till vinsten!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  6. Haha, vilken bra skylt. En sån borde alla ha. Så typiskt att där det finns glada ungar finns det trötta päron =)

    SvaraRadera
  7. Jag fick också en sorts julklapp idag med posten, vinst hos Rosenvante. Älskar paket, små som stora bara detta att öppna- kan lika gärna ligga ett frimärke i som ngt annat. Är man tokig? ;) :)

    SvaraRadera
  8. Fint paket!
    Chrome är lösningen!! LOVAR på heders!
    http://fixa-din.blogspot.com/2012/01/problem-med-blogspot-bloggar.html
    God Jul då. :)

    SvaraRadera